Головна / Фастівська філія КОЦЗ / Які навички (soft skills) хочуть бачити роботодавці у співробітниках після початку війни

Які навички (soft skills) хочуть бачити роботодавці у співробітниках після початку війни

Відповідальність – ключова навичка в сучасних умовах
Відповідальність – навичка, яка посідає першу сходинку в рейтингу найбажаніших якостей
співробітника. Відсоток згадуваності цієї навички в воєнний період збільшився на 20% в
порівнянні з довоєнним періодом. Наразі в 80% всіх вакансій, в яких згадуються soft skills,
зазначені відповідальність. Бути відповідальним на роботі в сучасних умовах – це
гарантувати виконання своїх професійних обов’язків, не зважаючи на своє
місцезнаходження, повітряні тривоги, формат роботи чи, навіть, власний емоційний стан.
Роботодавці хочуть бачити серед своїх співробітників людей, які завжди справляються з
поставленими задачами.

Уважність – друга за затребуваністю навичка
Уважність в сучасних умовах набула більшої важливості та пріоритетності, ніж у мирний
час. В листопаді минулого року уважність посідала п’яту сходинку в рейтингу soft skills. Її
зазначали, як бажану рису кандидата, 31% роботодавців в своїх вакансіях. Нині в 70%
вакансіях із переліченими навичками зазначена уважність. В теперішніх умовах вкрай
важливо вміти концентруватися та не припускатися помилок в своїх професійних
обов’язках.  На думку роботодавців, вміння працювати, не відволікаючись на сторонні події
чи інформацію, та бути уважним – це вкрай важлива риса співробітника.
Тактовність
Сьогодні тактовність входить в трійку найбільш бажаних soft skills, які, на думку
роботодавців, повинні мати кращі кандидати на вакансії. Порівнюючи з листопадом
минулого року, частка згадуваності цієї навички зросла в три рази і зараз становить 62%. 
Тактовність передбачає не лише просте дотримання правил поведінки, але й уміння розуміти
ситуацію, події та не допускати можливих конфліктів. В сучасних умовах постійної напруги
й хвилювання за своє життя та ситуацію в країні ця навичка неабияк стає в нагоді.
Навички роботи в команді важливі для кожного другого роботодавця
Вміння працювати в команді – навичка, яка практично не змінила місце в рейтингу за час
війни. Як в мирний час, так у воєнний більше половини роботодавців зазначають цю
навичку, як ключову. Злагоджена робота команди – це запорука успішного виконання
поставлених керівництвом завдань. Коли в колективі здорові відносини та налагоджена
взаємодія між співробітниками, то компанія може працювати незалежно від умов та формату
роботи.
Комунікабельність
Комунікабельність людини проявляється через легкість входження в контакт з іншими
людьми, відсутність замкнутості, ізольованості. Значення комунікабельності після початку
війни дещо зросло, порівнюючи з мирним часом. Нині в 40% всіх вакансій зазначені ця
якість, як бажана.

Стресостійкість – нові реалії військового періоду
Сьогодні в 35% вакансій роботодавцями зазначається стресостійкість як бажана навичка
майбутнього співробітника. В мирний час її зазначали лише в 18% вакансій. Здатність
зберігати спокій і врівноваженість незалежно від подій, які відбуваються, набуває нового
сенсу. В умовах війни в усіх людей піднімається рівень стресу, проте роботодавцю важливо
організувати роботу в нових реаліях. Підбираючи кандидата, роботодавець відразу
намагається знайти людину, яка буде стійкою до стресів та ефективно виконувати свою
роботу.
Орієнтація на результат – незмінна навичка
Орієнтація на результат є навичкою, яка займає стабільну сьому сходинку в рейтингу
незалежно від того, війна зараз чи ні.  Для роботодавця важливо, щоб його співробітники
рухалися в одному напрямку, були орієнтовані на результат та вели компанію до розвитку й
процвітання. Роботодавці шукають людей, які можуть поставити собі ціль, беруть на себе
відповідальність за її досягнення та ініціюють необхідні дії для цього.
Аналітичні здібності, самоорганізація та багатозадачність – нові виклики сьогодення
Аналітичні здібності, самоорганізація та багатозадачність закривають топ 10 найбажаніших
навичок, їх зазначають у вакансіях 25% роботодавців. Вміння аналізувати та критично
оцінювати ситуацію наразі дуже важлива риса. Самоорганізація – це вміння людини так
організувати свою діяльність, щоб найповніше реалізувати свій потенціал та виконати
поставлені задачі. В нових реаліях кожній людині потрібно пристосовуватися до ситуації та
організувати свою роботу так, щоб не втратити продуктивність та виконувати поставлений
план. Багатозадачність теж цінується роботодавцем. В непередбачуваних ситуаціях часто
трапляється, що працівникам доводиться виконувати не лише свої задачі, а й додаткові.
Роботодавці відразу шукають кандидатів, які зможуть це робити.
Новинки військового часу
Серед нових побажань у вакансіях роботодавці почали зазначати: гнучкість, мобільність,
дисциплінованість, справедливість, оптимістичність та адаптивність. Також вказується
дружелюбність, ввічливість та порядність. Нові реалії пошуку роботи в військовий час
вносять свої корективи в бажані вміння та навички.  Підтягуйте свої soft skills та знаходьте
роботу! 
З актуальними вакансіями ознайомтесь:
https://t.me/worknowdcz Інформаційний канал вакансій Державої служби зайнятості
http://surl.li/cshem вакансії по Київській області
Отримати відповіді на питання щодо зайнятості можливо і за допомогою чат-боту
Київського обласного центру зайнятості: @test1874661bot
та телеграм-каналу Київського обласного центру зайнятості: https://t.me/+fnLlSCkuIls1ZjVi
Пропонуємо ознайомитися з інформацією щодо актуальних подій та змін на ринку праці
Київщини на наших:
Фейсбук-сторінці: https://www.facebook.com/kyivobl
Інстаграм-сторінці: https://www.instagram.com/kobl_cz/
на сайті Київського ОЦЗ: https://kir.dcz.gov.ua/

About admin

Залишити коментар

Ваша електронна пошта не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *

*